Lyspunkt




Tittelen på bloggen min er "Lysstreif". Lyspunktene finnes overalt, selv i mørket. Vi må bare oppdage dem.

I går fant jeg et fargerikt lønneblad som pyntet opp steinhellene i hagen.


Og da jeg gikk bort til plommetreet, så jeg at det hadde kommet opp noen morsomme sopper like ved!



Rosene blomstrer for andre gang, jeg er glad det ikke har vært frost ennå.



Litt om meg selv: Jeg er lykkelig gift og har to døtre som delvis er ute av redet.
Av yrke er jeg kirkemusiker. Kreativitet preger også flere av hobbyene mine: Musikk (bl.a. komponerer jeg en del), kunst, skriving og håndarbeid (hekling og søm av klær). Utover det trives jeg i hagen, liker å svømme og gå tur. I det siste har jeg også oppdaget at det går an å bare sitte i sola og slappe av uten å gjøre noe!

Her er småfuglene som i flyr forbi i vill fart, like ved huset der vi bor. Det er ikke lett å få dem med på bildet, men her er noen av dem:


Jeg håper du trives i bloggen min, jeg blir glad om du legger igjen en kommentar!

Kommentarer

  1. Så kjekt å få vite mer om deg... Av en eller annen grunn hadde jeg trodd at "sylkef" var en mann. Hehe! Men så feil kan man altså ta...;)

    Jeg elsker også å dra på oppdagelsesferd og legge merke til små vakre motiv i naturen. Viktig å sette pris på alt det fine rundt oss! Og du... det kan faktisk være skikkelig deilig å bare slappe av i sola og ikke gjøre noen ting. så fortsett med det! :)

    SvarSlett
  2. Du er ikke den første som tar feil... :)

    Koselig at du også å liker å oppdage de små motivene rundt deg! Har vel egentlig lagt merke til det i bloggen din... ;)

    SvarSlett
  3. Du har så mange fine bilder i bloggen din!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!
Noen ganger kan det ta litt tid før kommentaren din vises, for kommentarmoderering er aktivert for eldre innlegg.
Jeg gleder meg til å høre fra deg :)

Populære innlegg