Hjerte-overraskelse


Dette flotte hjertet fikk jeg av Edny med bloggen "Edny sine puslerier". Jeg var så heldig å kommentere som følger nr. 500, og Edny ga bort denne fine gevinsten som hun har sydd selv. Bildet er veldig forseggjort, med pynt i flere lag, perler, paljetter og tyll. Tusen takk, Edny, jeg ble veldig glad for denne flotte gaven! 

Edny er en kreativ dame som lager mye fint, ta gjerne en titt på bloggen hennes!

Jeg har plassert bildet sammen med engelen og den heklede løperen min, synes det passer godt der :)


Kommentarer

  1. Så hyggelig at premien kom til riktig person! Og du har funnet en fin plass til hjertet. Jeg er glad i både hekling og engler;)
    Da jeg laget det, tenkte jeg at den som vinner, finner vel en plass i et eller annet rom, om ikke noe annet så kanskje på do;) Jeg er glad i å lage gaver, men samtidig er jeg redd for at mottaker kanskje ikke liker det, og så blir det bare til bry. Men så er det veldig kjekt når mottaker liker gaven;)
    Jeg har lovet å legge ut ny premie, men har ikke laget ferdig gevinsten enda. Nå skal jeg få opp farten. Ha det godt!
    Klem fra Edny

    SvarSlett
  2. Der var du jammen heldig! Bildet passer jo perfekt hjemme hos deg :)

    SvarSlett
  3. SÅ koselig Sylke - den var kjempefin!
    Passer nydelig til duken din - og den vakre engelen... jeg liker de så godt!
    Må du ha en herlig dag men venn - klem fra meg :)

    SvarSlett
  4. For ei nydeleg gåve, og så fint den passa hos deg :) Og så fin løpar du har hekla, og så vakker engel du har. Alt passa så godt ilag :)

    SvarSlett
  5. ÅÅ, vilken vacker duk!!Jag får så stor lust att börja virka IGEN, men jag har så ont i mina händer. Jag syr istället. Allt möjligt och ingenting.
    Jag ska fortsätta min rundtur här på din blog, men var bara tvungen att berömma duken. Hjärtat och ängeln passar jättebra där.

    Ha det så bra!

    SvarSlett
  6. Kjempefin. Heldig med den.
    Klem

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!
Noen ganger kan det ta litt tid før kommentaren din vises, for kommentarmoderering er aktivert for eldre innlegg.
Jeg gleder meg til å høre fra deg :)

Populære innlegg