Vårløpere


Nå kan våren komme... Jeg har nemlig sydd to vårløpere, den siste er sydd av rester etter den første. Blomsterblokken har jeg konstruert selv, etter inspirasjon fra en bok jeg så i en quiltebutikk, der det var avbildet en solsikkequilt. Jeg prøvde å tegne den etter hukommelsen, men endte opp med noe helt annet - og det kan ofte være like bra ;)

Quiltemønsteret i midten av blokkene fant jeg i et quilteblad, det passet perfekt. Det ble quiltet med maskin. Den store løperen har ellers parallele rette linjer langs kantene, den lille bølgelinjer.



Kommentarer

  1. Allerede en stund siden jeg var innom deg sist. tiden bare fyker - og jeg har også hatt bloggpause...men nå prøver jeg være mer eller mindre tilbake - og da ville jeg innom og si hei til deg. Håper du har gode dager. ser de er kreative, og jeg må bare si meg imponert over deg. knallfine løpere :) lnsker deg en god uke ♥

    SvarSlett
  2. Så fine farger på løperene dine! Så kjekt å få bruke alle stoffbitene, nå kan våren komme hos deg ja:)

    SvarSlett
  3. Det var fine og lyse,vårlige løpere. Enig med deg at vår og varme gjør godt snart. Ha det fint så lenge.
    Klem

    SvarSlett
  4. Nydelig arbeid. Du er så dyktig på alle felt.

    Jeg er stygt redd for at det tar litt tid før våren kommer. Vi har hatt noen flotte dager her, men i dag morges var det skikkelig snøvær.

    Klem

    SvarSlett
  5. Lenge siden jeg har vært innom hos deg. Har ikke vært så flink til å besøke blogger i det siste. Lekre løpere du har laget. Ikke verst å lage mønsteret selv. Nå er vi virkelig klar for våren, men det ser ut som om den lar vente på seg.

    SvarSlett
  6. Utruleg flotte løperar!

    God helg klem

    SvarSlett
  7. Hei Sylke!
    Så nydelig løperen var! Jeg forstår nesten ikke hvordan du har klart å sy stingene midt i blomsten, men det er jo ikke alt man trenger vite/forstå, bare nyte synet av! Ja, du er flink!

    Da ønsker jeg deg og dine en flott påske!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  8. Heisann Sulke :-) Kjekt å endlig snuse rundt på blogger igjen etter en lang pauseog alltid så hyggelig å titte innom din :-) Du for en herlig løper du har laget ! Vidunderlige farver og mønstre <3
    aldeles nydelig... :-)

    Ønsker deg en fiiin helg
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!
Noen ganger kan det ta litt tid før kommentaren din vises, for kommentarmoderering er aktivert for eldre innlegg.
Jeg gleder meg til å høre fra deg :)

Populære innlegg