Sommer, quilting og god pinse!

I dag var det rene sommerdagen med om de 27 grader! Tenk at det var nattefrost bare for noen dager siden...

Et bilde av forumsampleren jeg holder på med: de indre blokkene er nå ferdig quiltet. Jeg brukte lys tråd til quiltingen. Den mørkebrune og grønne stjernen nederst skal quiltes med brun tråd, derfor er ikke sikkerhetsnålen tatt bort. Det er flere mørke områder som kommer nå og skal quiltes med brun tråd.

Jeg ønsker deg en fin pinsehelg!


Heute var es Sommer, um die 27 Grad! Vor wenigen Tagen gab es noch Nachtfrost...

Ein Bild vom Forumsampler, den ich mache: die inneren Blöcke sind fertig gequiltet, mit hellem Quiltgarn. Der dunkelbraune und grüne Stern soll mit braunem Garn gequiltet werden, darum steckt die Sicherheitsnadel noch drin. Jetzt kommen dunklere Blöcke, wo ich mit Braun quilten werde.

Ich wünsche euch allen ein frohes Pfingstfest!


Kommentarer

  1. Ja, tenk kor fort det kom. Frå vinter til full sommar!!

    Utruleg mykje arbeid med den quilten, men så vert den fantastisk flott også.

    Vakker Pinsehelg :-)

    SvarSlett
  2. Det er fantastisk at følge med i dette flotte tæppe.
    Glædelig pinse.

    SvarSlett
  3. Der Quilt wird immer schöner! Und in was für einem Tempo du arbeitest! Bei mir geht die Arbeit auch immer besser durch die Hände wenn die Außentemperaturen steigen. Doch von echten Sommertemperaturen sind wir hier weit entfernt.
    Schöne Pfingsten auch Dir,
    Karin

    SvarSlett
  4. Å - jeg beundrer alle som quilter!Dette var fantastisk. Håper alt står bra til og at du har det fint i pinsa. Nå kan vi vel ikke klage på været, nei.

    SvarSlett
  5. Å du store tid for et prosjekt! Dette blir meget flott :)

    SvarSlett
  6. Fantastisk flott arbeid :)

    Ønskjer deg fine og gode vårdagar :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!
Noen ganger kan det ta litt tid før kommentaren din vises, for kommentarmoderering er aktivert for eldre innlegg.
Jeg gleder meg til å høre fra deg :)

Populære innlegg