Godt nytt år!


Et godt nytt år ønskes alle mine lesere! 

Noen har det tungt og synes kanskje det er vanskelig med gode ønsker akkurat nå. Derfor vil jeg sende en spesiell hilsen til dem som sliter. 

Hvis du har mistet en av dine nærmeste, ønsker jeg deg trøst og nytt mot. 
For deg som er syk, ønsker jeg god bedring og nytt håp i året som kommer!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ein frohes neues Jahr! 

Trost und neuen Mut wünsche ich allen, die trauern. 
Gute Besserung und neue Hoffnung den Kranken!

Kommentarer

  1. For noen vakre og varme ord du deler ❥
    Godt nytt år til deg, fine venn - en stor varm klem med ønsker om alt godt!

    SvarSlett
  2. Godt nyttår til deg og dine

    SvarSlett
  3. Det er fint å tenke på andre som kanskje ikke har det så godt. Jeg falt pladask for jul i et nøtteskall. Riktig godt nytt år til deg!

    SvarSlett
  4. GODT ÅR!
    IKKJE ALLE DAGAR ER LIKE NEI.
    DET ER MANGE SOM SLIT PÅ YMSE VIS.
    VIKTIG AT VI SER DEI OG VISER OMSORG MIDT OPPI NYTTÅRSGLEDER.

    SvarSlett
  5. Liebe Sylke, auch ich wünsche Dir ein gutes neues Jahr und ich kann Deine Wünsche an alle nur erwidern.
    Alles Gute,
    Karin

    SvarSlett
  6. Godt nyttår!

    Og det er viktig at vi ser dem som kanskje ikke har det like godt, lett å glemme det midt i all feiringen. Kloke ord fra deg.

    SvarSlett
  7. Godt nytt år til deg også! Man skal aldri ta livet for gitt. Det er kort vei fra glede til sorg, noe vi alltid må huske. Dagen i dag er viktig!

    SvarSlett
  8. Hei igjen! No har eg laga nytt innlegg og linka til deg og den fine nisseløparen;)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!
Noen ganger kan det ta litt tid før kommentaren din vises, for kommentarmoderering er aktivert for eldre innlegg.
Jeg gleder meg til å høre fra deg :)

Populære innlegg