2. adventskule - med mønster

2. advent – stjerne som lyser opp mørket:

Her er adventskulen til 2. advent. Denne gangen er det en stjerne. Sjekk ut dette innlegget for mønsteret til første kule.
Jeg håper du viser bilder hvis du lager kulen, og at du linker til dette innlegget i bloggen min.
Mønstrene publiseres litt i forkant av søndagene fremover. Så følg med :)
Mønsteret for kulen til 2. advent kan lastes ned HER.

Bibelsitat fra Johannes 8, 12 (Bibelutgave fra 1930):
Jeg er verdens lys; den som følger mig, skal ikke vandre i mørket, men ha livsens lys.

Musikk du kan lytte til:
Knut Nystedt: Jeg er verdens lys (sunget av Sct Peders Ungdomskor fra Randers i Danmark. Dirigent: Karsten Blond)
 

Kommentarer

  1. Det var ei flott adventskule med stjerne :) Ynskjer deg ein fin 2 søndag i advent.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det, Bodil! Jeg håper at du også har hatt en fin 2. advent.

      Slett
  2. Hei igjen Sylke :) Takk for hyggeleg kommentar. Du har vunne på gje-borten min. Send meg adressen din, så får du pakke i posten. Ynskjer deg fine førjulsdagar.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!
Noen ganger kan det ta litt tid før kommentaren din vises, for kommentarmoderering er aktivert for eldre innlegg.
Jeg gleder meg til å høre fra deg :)

Populære innlegg